RSS

83.Oscar Ödül Töreni

28 Şub

Dünyanın en prestijli sinema ödüllerinin dağıtıldığı Oscar ödüllerinin bu seneki kazananları açıklandı. Anne Hathaway ve James Franco‘nun sunumuyla gerçekleştirilen törene En İyi Film, En İyi Yönetmen, En İyi Erkek Oyuncu ve En İyi Orijinal Senaryo dalında Oscar kazanan The King’s Speech damgasını vurdu. The Social Network ile büyük bir yarış içine giren The King’s Speech, geceden büyük ödülle ayrılan taraf oldu. Toplamda The King’s Speech ve Inception 4, The Social Network 3, The Fighter, Toy Story 3 ve Alice In Wonderland ikişer ödülle geceyi noktaladı.

Ben Black Swan filminin daha çok ödül almasını isterdim fakat olmadı diğer adaylarda çok güçlüydü. Yinede Natalie Portman diğer adaylardan sıyrılarak En İyi Kadın Oyuncu ödülünü kaptı. Çok sevindim gerçekten Black Swan‘da çok iyi bir oyunculuk sergilemişti ve yönetmen de çok iyi bir iş başarmış gerçekten sanki Portman’ın zihninde dolaşıyormuşuz gibiydi.

The King’s Speech filmini hala izlemedim! birkaç hafta önce indirmiştim fakat öyle kaldı izleyemedim. Geç olcak ama bu hafta içinde izlemeyi düşünüyorum. Bakalım bu büyük ödüllerin sahibi film nasılmış…

The Social Network yine ödüllleri toplar dedim ama The King’s Speech‘den ona pek kalmadı yinede 3 ödül almayı başardı.

Inception‘ı da unutmayalım o da 4 ödül aldı. Oscar gecesi onlar içinde güzel geçti. Kurgusu, efektleri muhteşem bir filmdi. Kesinlikle ödülleri hakediyor.

Törenin açılış videosunu da unutmamak lazım aday filmlerden sahnelerle Anne Hathaway ve James Franco‘nun eğlenceli şovu unutulmazdı. Özellikle The King’s Speech ve Black Swan sahnelerine bayıldım çok komikti. Brown Duck ve James’in muhteşem taytı😀 İzlemeyenler varsa buyrun:

İşte Kazananlar:

En İyi Film: The King’s Speech

En İyi Yönetmen: Tom Hooper – The King’s Speech

En İyi Erkek Oyuncu: Colin Firth – The King’s Speech

En İyi Kadın Oyuncu: Natalie Portman – Black Swan

En İyi Orijinal Senaryo: The King’s Speech

En İyi Uyarlama Senaryo: The Social Network

En İyi Yard. Erkek Oyuncu: Christian Bale – The Fighter

En İyi Yard. Kadın Oyuncu: Melissa Leo – The Fighter

En İyi Animasyon: Toy Story 3

En İyi Kurgu: The Social Network

En İyi Görsel Efekt: Inception

En İyi Görüntü Yönetimi: Inception

En İyi Sanat Yönetimi: Alice in Wonderland

En İyi Kostüm: Alice in Wonderland

En İyi Makyaj: The Wolfman

En İyi Orjinal Şarkı: We Belong Together/Toy Story 3

En İyi Orjinal Müzik: The Social Network

En İyi Ses: Inception

En İyi Ses Kurgusu: Inception

En İyi Yabancı Film: In a Better World

En İyi Belgesel: Inside Job

En İyi Kısa Film: God of Love

En İyi Kısa Animasyon: The Lost Thing

En İyi Kısa Belgesel: Strangers No More

Keep Calm and read the post!

With Love

Lee S.

 
Yorum yapın

Yazan: Şubat 28, 2011 in Sinema

 

Bir Cevap Yazın

 
