RSS

Bir Kore Müzikali: DREAM HIGH

10 Mar

Dream High müzikal bir Kore gençlik dizisidir. Genelde Kore dizileri 16-20 bölüm sürer. Buda öyleydi 16 bölüm sürdü. Birde özel konser bölümü vardı. Çok şahane bir dizi değil ama normal Kore Dramalarından biraz farklı ve çok eğlenceli bir dizi.

Konusu ise:

Kirin Sanat Okulunda okuyan öğrencilerin zorluklarla baş etmesi ve zorluklara karşı mücadele etmelerini anlatmaktadır. Tabi dans ve müziklerle…

Dizide kullanılan şarkılar çok iyi seçilmiş ve oyuncuların sesleri uyumlu. 4 bölüm sonra hemen dizinin OST’sini indirdim. Fakat bazı beğendiğim şarkılar yoktu. Onları kesinlikle bulmalıyım!

2011’in Secret Garden ve My Princess’den sonra en iyi dizisiydi diyebilirim fakat çoğu Kore dizilerinde olduğu gibi sonunu pek beğenmedim. Daha farklı olmasını isterdim ama diziyi güzel anılarla bitirdim bunda şarkıların büyük önemi var.

Şimdi de karakterleri kısa kısa tanıyalım:

Hye Mi (Suzy/Miss A):

Herkese kötü ve kaba davranan, umursamaz bir robot gibi durmaktadır fakat derinlerde iyi bir kız olduğunu öğreniyoruz. Arkadaşlarının ve öğretmenlerinin yardımıyla daha iyi bir karaktere sahip oluyor. Aşk hayatında ise çok kararsız kalıyor.

Jin Gook (Taecyeon/2PM):

Serseri olarak yaşayan, arkadaşlarıyla küçük bir odada dans çalışmaları yapan Jin Gook çok iyi bir insan. Babası başkanlık seçimleri için onu basından saklıyor. Jin Gook arkadaşına destek olmak için Kirin Sanat Okulundaki seçmelere gidiyor ve dansı ne kadar sevdiğini fark ediyor.

Song Sam Dong (Kim Soo Hyun):

Onların tabiriyle “Taşralı” Sam Dong köylü şivesi olan çok azimli bir çocuktur. Hye Mi onu okula katılmaya ikna etmek için onun köyüne gider. Bu olay Sam Dong’un Hye Mi’ye aşık olmasını sağlar.

Yoon Baek Hee (Ham Eun Jung):

Seçmelere arkadaşı Hye Mi ile birlikte katılan Baek Hee, Hye Mi’nin çakması olarak bilinmekteydi, saçları bile aynıydı. Seçmelerde sadece Baek Hee seçilince Hye Mi sinirlendi ve Baek Hee’yi aşağıladı. Bunun üzerine Baek Hee saçlarını kesti ve bambaşka biri olarak okula başladı. Fakat Hye Mi’nin okula kabul edildiğini öğrendiğinde tam bir canavara dönüştü ve Hye Mi’yi alt etmek için her şeyi yapmaya hazırdı.

Jason (Wooyoung):

Çok iyi bir dansçı ve şarkıcı olan Jason elemeleri 1.likle geçti. Herkese kibar davranan, çok iyi İngilizce konuşan ve oldukça yakışıklı olan Jason, Pil Sook ile çok iyi arkadaş olurlar.

Pil Sook (IU):

Herkesin dalga geçtiği şişman bir kız olan Pil Sook çok duygusaldır. Sesi çok güzel olduğu için okula kabul edilir. Okulda Jason’a aşık olur ve onun için zayıflamaya başlar. Sonrasında neler olduğunu izleyin ve görün🙂

Pil Sook ve Jason çiftine bayılıyorum keşke daha fazla sahneleri olsaydı. Diziyi izlerken gözlerim onları arıyordu. Gerçekten ikisi beraber çok tatlılar. Onlara “Milky Couple” diyorlarmış. Çok güzel bir isim olmuş🙂

İlk bölümde Kim Hyun Joong’u görünce çok şaşırdım ve konuk oyuncu da olsa gördüğüme çok sevindim. En azından bir sonraki dizisine kadar gözlerimiz şenlik etti🙂

Bunları seçerken çok zorlandım. Çoğu güzel sahneyi eledim sonunda bunlar kaldı. İşte benim Top 5’im…

TOP 5 “EN GÜZEL SAHNELER”

5) Jason&Pil Sook’un birbirlerini ezme bakışları

4) Kuş taklidi yaptıkları sahne

3) Hye Mi’nin Amerika’ya gitmekten vazgeçtiği an

2) Hye Mi & Sam Dong KISS

1) Flashmob

 

Eveet ilk Kore dizimi de böylece tanıtmış oldum. Umarım beğenmişsinizdir🙂 Fighting!

Tanıtım İçin:

Diziden Görüntülerle Oluşturulan Muhteşem Bir Klip:

With Love

Lee S.

 
1 Yorum

Yazan: Mart 10, 2011 in Kore Dramaları

 

One response to “Bir Kore Müzikali: DREAM HIGH

  1. mydestiny

    Mart 22, 2011 at 9:33 pm

    Sonu beni de hayal kırıklığına uğrattı. Ben taşralıyı çok seveerek izliyordum keşke daha mutlu bitseydi onun için. Bugün bir yerde okudum galiba dizinin 2. sezonunu çekeceklermiş. Ama tee 2012 yılı için düşünüyorlarmış.

     

Bir Cevap Yazın

 
