RSS

V yayından kaldırılmalı mı?

16 Mar

Reytingleri bir türlü düzelemeyen Visitors’ın ‘yayından kaldırıldı’ dedikoduları kol geziyor etrafta. Geçen sene zaten ucuz atlatmıştı, Flashforward gibi harika bir yapım V’ye yenilmiş, yayından kaldırılmıştı. O zamandan beridir düşmanım V’ye. İzlememiştim ama düşmandım. Sonradan başladım ve çok beğendim nedense. Dizi zaten ‘tekrar-yapım’. Yani eskiden yayınlanan ‘V’ dizisinin yeni versiyonu.

Dizinin konusunu hala bilmeyenler varsa, ‘Uzaylıların dünyaya inmesi ve kendilerini iyi olarak tanıtması, ancak hiç de iyi olmamaları.’ Kabul etmeliyim, dizi çok sıradan ve belli karakterler üzerine yoğunlaşıyor, ama yayından kaldırılmayla ilgili dedikoduları duyunca çok üzüldüm açıkçası.

Siz ne düşünüyorsunuz V için? Tamam mı, devam mı?

 
 

Bir Cevap Yazın

 
