RSS

Haftanın Şarkısı: Bigbang – Love Song

18 Nis

Sol üst (Seungri) Sağ üst (Daesung) Orta (Taeyang) Sol alt (G Dragon) Sağ alt (TOP)

Mini albümlerine ek olarak yeni 3 şarkı daha çıkararak special edition albüm hazırladılar ve “Love Song” adlı şarkının klibini çektiler. Şarkı harika olduğu gibi klibe de diyecek birşey bulamıyorum. Eminim çoğu kore sever bu grubu biliyorlardır. Dinlemeyen varsa da dinlesin derim tek bunu değil bütün şarkılarını dinlemeliler. Benim en sevdiğim kore müzik grubudur kendileri. Herbirini ayrı ayrı sevsemde GD’nin yeri ayrıdır 🙂

Şarkının, TOP’ın o muhteşem karizmatik sesiyle başlaması da ayrı bir etkileyicilik katmış. GD’nin söylediği “I Hate This Love Song” kısmı da çok güzel.

Ya kelimeler bulamıyorum anlatmak için gerçekten kelimeler birbirine dolanıyor resmen. Öyle böyle değil Bigbang grubunu çok seviyorum. Birgün canlı canlı görsem ne yaparım diye düşünüyorum da artık bayılır mıyım, dona mı kalırım yoksa gidip sarılır mıyım bilemem ama o an gelirse hayatımda yaşamadığım kadar bir mutluluk yaşayacağıma eminim🙂

Fighting!

Ay dayanamadım ya hadi şu klibi de veriyim🙂 Bu da yeni albümlerinden “TONIGHT” şarkısı (böyle giderse bütün klipleri koyucam yakında)

Bir ara bu grubu iyice tanıtmak istiyorum. Takipte kalın🙂

With Love

Lee S.

 
 

Bir Cevap Yazın

 
